Lördag, and im sober!

Hej babiesar! Looove on you!
Jag har fått feber, är en riktig feberfitta som klagar, men min pojkvän älskar mig endå! hihihihih!

Min käre fader kom hit till våran "takvåning" med lite godis & cola, looove on him! hihihih!
Jag & min älskade pojkvän ska kolla på skräckfilm ikväll, jag tror att jag kommer kissa ner mig, hihih!
(As usual!)

Nej hörni,
är det bara jag som har lagt märke till att Kissie alltid har samma outfit på sig när hon festar?
BOOOORING INFORMATION,
jag vet, men sluta läs då ;)

mer zanna till världen!
några ord från mig:
våga vara dig själv, du är älskad även om du är tjock, mullig, smal eller vad du nu än är.
(jag tycker att man är finare med kurver, ohyes jag sa det!)
& du, du behöver inte sminka dig för att vara fin!

insidan är det som räknas, så det så!
så svulla i er lite godis alla bengetar där ute, köp en pizza med extra ost & känn hur kurverna kommer!

Love on you <333333333333
/Yours truely


Kommentarer
Postat av: madelienet.

om du säger det så.

KEBAB MED EXTRA MYCKET SÅÅÅSSS.tack :]

åh, aa.. det känns pretty skönt att säga det faktiskt.

åh din blogg är så inspirerande diamantzanna.



xoxo. madsloy without z.

2009-11-07 @ 18:17:12
URL: http://madelienet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0